Retouren & klachten

Retourneren
Omdat wij een beginnende onderneming zijn en alle producten op maat en met de hand maken, willen we zo veel mogelijk voorkomen dat we bestelde artikelen retour moeten nemen omdat het niet past of er toch anders uitziet dan verwacht. Twijfel je over de juiste maat of stof en/of kledingstuk, neem gerust even contact met ons op. We denken graag met je mee en willen voorkomen dat je niet tevreden bent.

Wanneer je toch graag wil retouren, dan kan dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Versturen kan op eigen kosten met PostNL via het postkantoor (de kosten voor retourneren via PostNL hangt af van het gewicht en formaat. Je kunt het artikel ook langsbrengen (op afspraak).

Het adres voor retourzending is: Lauwilieh, Ruysdaelstraat 42, 9403 CJ Assen.

De artikelen moeten onbeschadigd, ongewassen, compleet en ongedragen aan ons verstuurd worden.

Gebreken
We controleren altijd alle artikelen zelf voordat ze verstuurd worden. Toch kan het voorkomen dat er een artikel een gebrek bevat. Als dit het geval is kan het artikel retour gezonden worden. Als na retourzending inderdaad blijkt dat het om een gebrek aan het artikel gaat, dan zullen we ook de verzendkosten voor het retourneren vergoeden. Graag ontvangen wij eerst een e-mail met omschrijving van het probleem voordat het artikel retour gestuurd wordt.

Het retour melden en versturen van een artikel kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Versturen kan op eigen kosten met PostNL via het postkantoor (de kosten voor retourneren via PostNL hangt af van het gewicht en formaat. Voor brievenbuspost is dit gemiddeld €4,10. Voor pakketpost is dit € 6,75. Kijk voor de recente tarieven op PostNL). Je kunt het artikel ook langsbrengen (op afspraak).

Het adres voor retourzending is: Lauwilieh, Ruysdaelstraat 42, 9403 CJ Assen.

De artikelen moeten onbeschadigd, ongewassen, compleet en ongedragen aan ons verstuurd worden.